[Przejdź do treści]
III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi  -  Ogłoszenia
Informacje i ogłoszenia Treść ogłoszenia Ikona informacji

Dyrektor III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Dwujęzycznymi przekazał na rzecz Domu Pomocy Społecznej nr 3 w Zabrzu 2 monitory. Sporządzono pomiędzy jednostkami Umowę Darowizny.

Kliknij aby pobrać plik Ikona informacji

Dyrektor Szkoły informuje, że ma do nieodpłatnego przekazania 5 monitorów do komputerów. Placówki oświatowe, zdrowotne w tej sprawie mogą się kontaktować z kierownikiem gospodarczym p. Ewą Chodacz

Brak pliku Ikona informacji

W dniu 10.01.2024 r. Komisja Likwidacyjna na podstawie analizy składników mienia ruchomego III LO dokonała ich oceny pod kątem przydatności do dalszego użytkowania albo zakwalifikowania do kategorii majątku zużytego lub zbędnego. Wymieniony majątek w załączniku: nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością szkoły, posiada wady lub uszkodzenia, których naprawa byłaby nieopłacalna,  zagrażają bezpieczeństwu użytkowników lub najbliższego otoczenia, całkowicie utraciły wartość użytkową. Po analizie postanowiono zakwalifikować niżej wymienione składniki mienia ruchomego do likwidacji.

 

Kliknij aby pobrać plik Ikona informacji

Sekretariat szkoły - pokój 30, I piętro: godziny przyjęcia stron: od godz. 7.00 do godz. 15.00

Referent: Pani Magdalena Migoda

- sprawy uczniowskie, obsługa kancelaryjna szkoły oraz interesantów

SEKRETARZ SZKOŁY: Pani Anna Waga

- obsługa kancelaryjna szkoły, sprawy dotyczące najmu pomieszczeń szkolnych, obsługa interesantów

Kierownik gospodarczy: Pani mgr Ewa Chodacz przyjmuje strony codziennie w godzinach od 8.00 – 15.00 – pokój nr 20, I piętro

- sprawy gospodarcze szkoły, - zaopatrzenie, - awans zawodowy nauczycieli, - sprawy kadrowe pracowników niepedagogicznych, administrowanie obiektem

Specjalista ds. kadr i płac: Pani mgr Sylwia Maciaszczyk przyjmuje strony poniedziałek, środa, czwartek i piątek od godz. 8.00 – 14.00, wtorek od 12.00-19.00 – pokój nr 26, I piętro:

 - sprawy kadrowe pracowników pedagogicznych,  - płace pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych

Główna księgowa: Pani mgr inż. Jolanta Jędrzejak przyjmuje strony codziennie od godz. 9.00 do 14.00 – pokój nr 26, I piętro

 

 

 

   

Kliknij aby pobrać plik Ikona informacji

W dniu 19.01.2021 Komisja Likwidacyjna na podstawie analizy składników mienia ruchomego III LO dokonała ich oceny pod kątem przydatności do dalszego użytkowania albo zakwalifikowania do kategorii majątku zużytego lub zbędnego. Wymieniony majątek w załączniku: nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością szkoły, posiada wady lub uszkodzenia, których naprawa byłaby nieopłacalna,  zagrażają bezpieczeństwu użytkowników lub najbliższego otoczenia, całkowicie utraciły wartość użytkową. Po analizie postanowiono zakwalifikować niżej wymienione składniki mienia ruchomego do likwidacji.

 

Kliknij aby pobrać plik Ikona informacji

W dniu 13.03.2023 r. Komisja Likwidacyjna na podstawie analizy składników mienia ruchomego III LO dokonała ich oceny pod kątem przydatności do dalszego użytkowania albo zakwalifikowania do kategorii majątku zużytego lub zbędnego. Wymieniony majątek w załączniku: nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością szkoły, posiada wady lub uszkodzenia, których naprawa byłaby nieopłacalna,  zagrażają bezpieczeństwu użytkowników lub najbliższego otoczenia, całkowicie utraciły wartość użytkową. Po analizie postanowiono zakwalifikować niżej wymienione składniki mienia ruchomego do likwidacji.

Kliknij aby pobrać plik Ikona informacji

W dniu 30.10.2023 r. Komisja Likwidacyjna na podstawie analizy składników mienia ruchomego III LO dokonała ich oceny pod kątem przydatności do dalszego użytkowania albo zakwalifikowania do kategorii majątku zużytego lub zbędnego. Wymieniony majątek w załączniku: nie jest i nie będzie mógł być wykorzystany w realizacji zadań związanych z działalnością szkoły, posiada wady lub uszkodzenia, których naprawa byłaby nieopłacalna,  jest przestarzały z lat 90-tych i 2-tysięcznych, jest poleasingowy, zagrażają bezpieczeństwu użytkowników lub najbliższego otoczenia, całkowicie utraciły wartość użytkową. Po analizie postanowiono zakwalifikować niżej wymienione składniki mienia ruchomego do likwidacji. Sprzęt przekazano do utylizacji.

Kliknij aby pobrać plik Ikona informacji